Welcome to my animal world

Хавар явахдаа өөрийнхөө хотоос авсан шүрэн шигтгээтэй цох

Өнгөрсөн жил өөрийнхөө хотоос дурсгал болгож авсан шүрэн шигтгээтэй соно.  Энэ соныг урьд нь миний хийсэн Rainbow Color Happiness - 6 -аас харсан байх аа.
Нара хотын алдарт Todaiji Temple-ээс авсан шилэн буганууд. Нэг их хөөрхөн булцгар шар янзаганууд байснаас авалгүй энэ хоёрыг хосоор нь сонгосон юм. Жижгийг нь урьд нь миний хийсэн Rainbow Color Happiness - 7 -гоос харсан байх аа.
Индонези найзын бэлэг танан далайн морь. Би нээрээ хавар явахдаа наашаа нүүхдээ авчирч чадаагүй энэ хясаануудаа авчирсан.
Туулай. Хэн надад өгсөнийг энд бичсэн байгаа.
Хуванцар шувуу. Энэ шувуутай таглаагаа ч бас авчирсан.
Энэ  жижигхэн мэлхийг Kyomizu dera -гаас аав нэг сувинер авсан худалдагч эмээ надад бэлэглэсэн юм. Энэ мэлхийг түрүүвчиндээ хийж явбал азтай байх болно гэж билээ. (Kyomizu dera бол Киотогийн алдарт Буддийн сүм. Энэ сүмд очсон тухайгаа блогтоо дурьдаагүй. Ер нь Kyomizu dera Temple, Sydney Tower, Seattle Aquarium, Hiroshima Castle, Universal Studio Osaka гэх мэт олон газрын тухай блогтоо оруулж амжаагүй байна.)



Comments

  1. chamin precious yumnuud ihtei hun shuu:) self portrait.uudaa ygd ustgachihsan yum be? bi ug ni bailgaasai gej bodoj bsan yum.

    amethyst

    ReplyDelete
  2. Kiyomizudera natsukashii nee. Uneheer goyo gazar shuu. Huurhun yumvtsugluuldag yum baina Enkhbat

    ReplyDelete
  3. Эдгээр цохнуудыг нөгөө дурсамжаас үүдээд цуглуулсан уу. Надад тэгж санагдаад..сайхан эд байна.

    ReplyDelete

Post a Comment