LOOOOOOOOOOOOOVE IT :D

Зун хаачсан юм бол оо?
Гэсэрийн туульд ингэж гардаг,
"...Өвөлгүй хаврын хэвээр
Зунгүй намрын хэвээр
Бур бур салхитай
Бурхан бумбын орон..."
Монгол яг  Бурхан бумбын орон болоод байгаа биз, хэхэ?
Надад нэг даашинз байдаг юм. Гэхдээ тэр даашинзыг өмсөхөөр орой нь сэрүүхэн болоод би маргааш нь өвддөг зүй тогтолтой болчлоо. Зуны пальто олж авахаас, хаха.
Ингээд зун гэж сайхан улирал эртээ урьд цагт байсныг дурсангаа энэ шоуг үзэцгээе :D
Надад энэ шоуны бүх юм маш их таалагдсан болохоор давтан давтан үзээд л байгаа.

Comments

  1. Germand ch yalgaa alga daa, huiten salhitai Namur shig l bna

    ReplyDelete
  2. магадгүй дэлхийн дулаарал зогсоод, одоо мөстлөгийн үе давтагдана гэдэг нь үнэн ч байж магад, 2012 оны төгсгөлд ямар нэг зүйл болох гэж буй мэт...

    ReplyDelete
  3. Ямар гоё өнгөлөг юм бэ энэ хувцаснууд нь. Би нэг юм аймаар анзаараад байгаа шд, энд ирснээсээ хойш. Монголд байхдаа би ганц би ч биш л дээ бид их хар бараан хувцасладаг байсан юм байна лээ. Энд ирсэн өмсөөд гарах гэсэн дандаа бараан хувцас байгаа юм чинь. Тэгээд одоо би дандаа өнгөлөг тод өнгөтэй хувцас авч байхаар шийдсэн. Дахиж хар эсвэл ер нь бараан өнгийн хувцас авахгүй ээ. Өвлийн хувцас ч гэсэн.

    ReplyDelete
  4. nadaa ene shownii modeluuduud yavjiigaad dund ni neg hodolgoon hiideg heseg ni neg l sonin haragdaad bnaa. mair evselgui sonin sonin hodolgoon hiigeed baihiin. zgr saihan alhaad dund ni neg ergelt hiigeel orchuul deer yum shigee, ter suuld bas boonooroo garch ireed zogsood hodolgoon hiijiigaa ni hurtel eroosoo evselgui ohiduud shig neg l sonin bn. huvtsasnuud ni bol goe yumoo.

    ReplyDelete
  5. Эхний Merry happy гоё дуу аятай дуу бусдын нь мэдэж байгаа юм алго монгол өнгөлөг хувцас өмсвөл 1,2 хоног өмсөөд л будаа болно бороотой өдөр бол хагас өдөр хэхэ

    ReplyDelete

Post a Comment